人気の投稿

2013/08/16

This Kiss - Carly Rae Jepsen

Summer Sonic 2013行ってきましたよ!楽しかったーーーーーーーーーー!という訳で、セットリストと一緒に紹介していけたらと思います。
まずは楽しみにしていたCarly Rae Jepsen!生歌も上手でした!そして髪型が少し変わってました。茶色くして少し切って肩より少し下くらいになっていました。かわいいい!

1.This Kiss
2.I Know You Have a Girlfriend
3.Good Time
4.Sweetie
5.Curiosity
6.Tonight I’m Getting Over You
7.Tiny Little Bows
8.Tug of War
9.Hurt So Good
10.Turn Me Up
11.Your Heart Is a Muscle
12.Call Me Maybe



I went out last night
I'm going out tonight again
Anything to capture your attention
(your attention)
And she's a real sweet girl
And you know I got a boy
Details we both forgot to mention
(forgot to mention)

昨日の夜はお出かけだった
今夜も出かけようと思ってる
あなたの気を引くためならなんでもするわ
彼女はほんとにかわいい子
私も彼がいるって知ってるでしょ
お互い言っておくのを忘れちゃったのよね

And you, I always know where you are
And you always know where I am
We're taking it way too far
But I don't want it to end

ちょっとあなた、私はいつでもあなたがどこにいるかわかる
あなたはいつでも私がどこにいるかわかる
ちょっとほっておき過ぎたよね
だけど終わりにしたくはないの

This kiss is something I can't resist
Your lips are undeniable
This kiss is something I can't risk
Your heart is unreliable
Something so sentimental
You make so detrimental
And I wish it didn't feel like this
Cause I don't wanna miss this kiss
I don't wanna miss this kiss

あなたのキスには我慢できない何かがあるの
あなたの唇ってステキなの
あなたのキスはリスクが大きすぎる
あなたの気持ちって当てにならないわ
超センチメンタル
あなたは有害物質だわ
そんな風に考えたくないのよ
だってこのキスを失いたくないから
このキスを失いたくない

You know you're just my type
And your eyes are lock and key, to my heart
Tempting my confession
(my confession)
And you're a real hot thing
But you know i've got a boy somewhere
So can you feel the tension?
(Feel the tension)

あなたは私のタイプだってわかってるでしょ
それにあなたの目線は私の心にロックされてる
私の告白にうっとりしてる
あなたは本当に熱い
だけどどこかに私の彼がいるって知ってるでしょ
この緊張がわかる?

And you, I'm dancing to where you are
And your dancing to where I am
We're taking it way too far
But I don't want it to end

ちょっとあなた、あなたのいる方に向かって踊るわ
そしてあなたは私の方を向いて踊ってる
ちょっとほっておき過ぎたよね
だけど終わりにしたくはないの

This kiss is something I can't resist
Your lips are undeniable
This kiss is something I can't risk
Your heart is unreliable
Something so sentimental
You make so detrimental
And I wish it didn't feel like this
Cause I don't wanna miss this kiss
I don't wanna miss this kiss

But if you ask me to
I couldn't, I couldn't, I
You're leaning closer and
I shouldn't, I shouldn't, I
But if you ask me to
I couldn't, I couldn't, I
I shouldn't, I shouldn't
I don't wanna miss this kiss

だけどもしあなたが私を誘ってくれたとしても
できないわ、できないわ、私
あなたが近くにかがんでくる
だめよ、だめよ、私
だけどもしあなたが私を誘ってくれたとしても
できないわ、できないわ、私
だめよ、だめよ
このキスを失いたくない

This kiss is something I can't resist
Your lips are undeniable
This kiss is something I can't risk
Your heart is unreliable
Something so sentimental
You make so detrimental
And I wish it didn't feel like this
Cause I don't wanna miss this kiss
I wish it didn't feel like this
I don't wanna miss this kiss

単語MEMO
*resist:抵抗する、我慢する
*undeniable:否定しがたい、非の打ち所がない
*unreliable:当てにならない、信頼できない
*detrimental:有害な
*tempting:うっとりさせる、心をそそる
*confession:自白、告白

0 件のコメント:

コメントを投稿